Rezultate 2016

Etapa III - Dezvoltare componente SGDE desktop și mobil

Rezumat
În cadrul activității 3.1 Dezvoltare componente software SGDE pentru desktop și mobil – Partea II, Coordonatorul a realizat un mediu pentru dezvoltarea de jocuri educaționale (SGDE), care a fost utilizat pentru dezvoltarea jocului educațional Tingo dedicat învățării de limbi străine. Dezvoltarea a pus accent pe consolidarea și extinderea opțiunilor de particularizare a jocului de către utilizatori non-tehnici, facilitarea reutilizării obiectelor de joc și a conținutului folosind modelul de conținut de învățare atomic, precum și oferirea de opțiuni flexibile pentru modelarea componentei de evaluare prin joc. Partenerul 1 a dezvoltat un joc pentru crearea și vânzarea de produse. Activitatea3.1 Dezvoltare librării de obiecte pentru jocuri educaționale – Partea II a implicat crearea și colectarea de obiecte de joc de către Partenerii 1,2 și 3. În cadrul activității 3.3 Evaluarea pedagogică SGDE desktop și mobil – Partea I, Partenerul 2 și 3 au creat ghiduri și chestionare de evaluare a jocurilor educaționale, care vor fi aplicate în cadrul etapei finale de implementare a proiectului.

Contact