BLOG

International Conference on Virtual Learning (ICVL 2016)

Octombrie 01, 2016 | Advanced Technology Systems

În data de 29 octombrie 2016, Craiova, Romînia, a avut loc cea de-a XI a ediție a Conferinței International Conference on Virtual Learning.ATS a participat cu lucrarea "Using Entertainment Games in Education".
Lucrarea a avut ca obiectiv prezentarea provocarilor pe care dezvoltatorii de jocuri educationale le intampina in crearea de jocuri care sa imbine cu succes distractia, invatarea si evaluarea, prin realizarea unui studiu de caz al jocului PokemonGo.
Mai multe informații sunt disponibile la adresa:

ICVL 2016

ULTIMELE ARTICOLE


blog1
Conferința Interservice/Industry Training, Simulation and Education
În perioada 28 noiembrie – 02 decembrie 2016, ATS a participat la I/ITSEC 2016 ...
blog1
Scientific Methods in Academic Research and Teaching (SMART 2016)
În perioada 17 - 20 octombrie 2016, ATS a participat la Conferinta SMART 2016 ...
blog4
International Conference on Virtual Learning (ICVL 2016)
În data de 29 octombrie 2016, Craiova, România, a avut loc cea de-a XI a ediție a Conferinței ...

Contact