Blog

blog1

Conferința Interservice/Industry Training, Simulation and Education (I/ITSEC 2016)

Decembrie, 2016 | Advanced Technology Systems

În perioada 28 noiembrie – 02 decembrie 2016, ATS a participat la I/ITSEC 2016 - the Interservice/Industry Training, Simulation and Education Conference (I/ITSEC). Lucrarea prezentată, Changing the fabric of learning content through the atomic learning approach, a adordat implementarea conceptului de învățare atomică, fundamentând onstruirea de trasee de învățare particularizate atât în medii formale, cât și informale.
Mai multe informații sunt disponibile la adresa:

I/ITSEC 2016
blog1

Scientific Methods in Academic Research and Teaching (SMART 2016)

Noiembrie, 2016 | Advanced Technology Systems

În perioada 17 - 20 octombrie 2016, ATS a participat la Conferinta SMART 2016 - Scientific Methods in Academic Research and Teaching cu lucrarea „Bridging learning and play: the digital game experience”.
Mai multe informații sunt disponibile la adresa:

SMART 2016
blog1

International Conference on Virtual Learning (ICVL 2016)

Noiembrie, 2016 | Advanced Technology Systems

În data de 29 octombrie 2016, Craiova, România, a avut loc cea de-a XI a ediție a Conferinței International Conference on Virtual Learning.ATS a participat cu lucrarea "Using Entertainment Games in Education".
Lucrarea a avut ca obiectiv prezentarea provocarilor pe care dezvoltatorii de jocuri educationale le intampina in crearea de jocuri care sa imbine cu succes distractia, invatarea si evaluarea, prin realizarea unui studiu de caz al jocului PokemonGo.
Mai multe informații sunt disponibile la adresa:

ICVL 2016
blog1

WORKSHOP ICEC - International Conference on Entertainment Computing 2016

Octombrie 01, 2016 | Advanced Technology Systems

În perioada 27 - 29 septembrie 2016, Viena, Austria, ATS a organizat Workshopul „Constructing and Experimenting Pervasive, Gamified Learning”, în cadrul celei de a 15-a ediții a conferința ICEC - International Conference on Entertainment Computing 2016.
Mai multe informații sunt disponibile la adresa:

ICEC 2016
blog1

International Conference on Entertainment Computing 2016 - ICEC

Octombrie 01, 2016 | Advanced Technology Systems

În perioada 27 - 29 septembrie 2016, Viena, Austria, ATS a participat în cadrul celei de a 15-a ediții a conferința ICEC - International Conference on Entertainment Computing 2016, cu lucrarea „Using gamification mechanisms and digital games in structured and unstructured learning contexts”.
Mai multe informații sunt disponibile la adresa:

ICEC 2016
blog1

Conferința internațională eLSE 2016

Aprilie 30, 2016 | Advanced Technology Systems

ATS a participat la cea de a 12-a ediție a Conferinței eLSE - International Scientific Conference "eLearning and Software for Education" ce a avut loc la București în perioada 21 – 22 aprilie 2016 cu lucrarea „Approaching Assessment In Educational Games”.

http://elseconference.eu
blog1

International Journal of Serious Games - IJSG VOL.2

Octombrie 22, 2015 | Advanced Technology Systems

IJSG a publicat Volumul 2, Nr. 3 din 2015 legat de proiectarea, dezvoltarea, implementarea și evaluarea jocurilor educaționale digitale.
Mai multe informații sunt disponibile la adresa:

http://journal.seriousgamessociety.org
blog1

Workshop ICEC 2015

Octombrie 01, 2015 | Advanced Technology Systems

Advanced Technology Systems a participat în data de 29 Septembrie 2015 la Workshop-ul ICEC 2015 - Game Mechanics supporting pervasive learning and experience in Games, Serious Games, and Interactive & Social Media.
Mai multe informații sunt disponibile la adresa:

http://gaminglab.biba.uni-bremen.de
blog8

Games and Learning Alliance conference - 2015

Octombrie 01, 2015 | Advanced Technology Systems

În perioada 09 - 11 Decembrie 2015 va avea loc Conferința Games and Learning Alliance - 2015 dedicată știnței si utilizării jocurilor educaționale.
Mai multe informații sunt disponibile la adresa:

http://www.galaconf.org
blog1

International Journal of Serious Games - IJSG

Ianuarie 12, 2014 | Advanced Technology Systems

IJSG publică lucrări originale în domeniile legate de proiectarea, dezvoltarea, implementarea și evaluarea jocurilor serioase digitale.
Mai multe informații sunt disponibile la adresa:

http://journal.seriousgamessociety.org
blog1

Serious Game Reusability Point of Reference - SGREF

Decembrie 19, 2014 | Advanced Technology Systems

Advanced Technology Systems a susținut dezvoltarea SGREF, un instrument care își propune colectarea de resurse reutilizabile care pot fi folosite în cercetarea, proiectarea, dezvoltarea și implementarea jocurilor educaționale.
Instrumentul va fi disponibil online la adresa:

sgref.net
blog1

Jurnalul Advanced Distributed Learning Technology - JADLET

Noiembrie 10, 2014 | Advanced Technology Systems

JADLET este publicat de către Romania ADL Partnership Lab și își propune să contribuie la dezvoltarea domeniul de învățare distribuită avansată prin facilitarea accesului la cercetări științifice și progrese informatice de înalt nivel.
Mai multe informații despre JADLET puteți afla accesând:

http://jadlet.com
blog1

ICVL 2014

Octombrie 16, 2014 | Advanced Technology Systems

Conferința ICVL 2014 se va desfășura la București în perioada 24-25 octombrie. Pentru prezentarea activității de cercetare din cadrul proiectului DESiG reprezentanții ATS au înregistrat abstractul cu tema „A Walkthrough Serious Games Design & Development”.
Mai multe detalii puteți afla pe siteul evenimentului:

http://c3.icvl.eu/2014
blog1

SMART 2014

Septembrie 08, 2014 | Advanced Technology Systems

Advanced Technology Systems va participa la conferința SMART 2014 care se va desfășura la Timișoara în perioada 18-21 septembrie. Mai multe detalii despre acest eveniment puteți afla aici

blog1

Conferința Științifică Internațională eLearning and Software for Education 2015

Septembrie 05, 2014 | Advanced Technology Systems

Până pe 28 noiembrie 2014 vă puteți înscrie la Conferința Științifică Internațională eLearning and Software for Education organizată de Universitatea de Apărare Națională Carol I, partener al proiectului DESiG.
În cadrul conferinței există o secțiune dedicată jocurilor educaționale.
Articolele sunt indexate în bazele de date CEEOL, PROQUEST, EBSCO și THOMSON REUTERS.
Apelul lucrării poate fi accesat aici.
Mai multe detalii despre conferința puteți afla accesând:

http://www.elseconference.eu/

Contact